amandalindstrom

Amanda Lindström

TRÄNINGSPASS 3

Träningspassen fortsätter och vi är redan på dag 3 med fokus på armar och mage. Ni kan när som helst börja hänga på, alla träningspass kommer finnas under kategorin TRÄNING. Jag anpassar träningen så att passen går att köra hemma om vi bortser från när jag går ut och går.

Såhär går passen till, en liten påminnelse. Länkar till första inlägget där jag förklarar mer djupgående: LÄNK

CIRKEL 1

Armhävningar – 15 stycken

IMG_7723

Squat med tyngd och press uppåt – 15 stycken

IMG_7717

Raklång armhävning – 15 stycken (Detta är som en armhävning men att du startar raklång).

IMG_7723

DIPS – 15 stycken

IMG_7711

 

CIRKEL 2

Mountain climber – 40 stycken (20 på varje ben)

IMG_7721

Ab bike – 40 stycken

IMG_7719

Sit ups med en twist – 30 stycken

IMG_7713

Raka ben/ Sit Up – 15 stycken

IMG_7715

 

Lycka till! Hör av er om ni har några frågor 🙂

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer
amandalindstrom

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
stats